Wednesday, October 26, 2016

KreaDoe Giveaway!

























Volgende week is het zover: de KreaDoe gaat van start! Ga jij er heen? En heb je nog geen kaartje? Doe dan nu mee met mijn giveaway. Vijf volgers van mijn blog of mensen die mijn Facebook geliked hebben mogen samen met een vriend of vriendin (of wie je maar wilt) gratis een dagje genieten van al het leuks in de Jaarbeurshallen. Hoe je meedoet aan de giveaway? Gewoon hieronder een reactie achterlaten. Ik maak a.s. zondag de winnaars bekend. Je kunt trouwens ook op mijn Facebook-pagina meedoen. Veel succes!

Next week the superfun craft fair KreaDoe will take place! Are you going? And you haven't purchased your ticket yet? Enter the giveaway because I will pick five followers of my blog or Facebook and they will go to the KreaDoe for free. How to enter? Just leave a comment below. I'll announce the winners this Sunday. You can also enter the competition on my Facebook-page. Good luck!

37 comments:

  1. Oh, ja.!!!!!! Daar zou ik graag naar toe willen voor wat extra inspiratie en materiaal. Een kaartje heb ik nog niet...... Met een beetje geluk, hoop ik op een kaartje.

    Groetjes,
    Joke

    ReplyDelete
  2. Super give away, wat zou ik ze graag winnen. Heel hard duimen voor een beetje veel geluk..
    Liefs, Marlies

    ReplyDelete
  3. Dat zou leuk zijn! Ik ben nog nooit op de krea doe beurs geweest. Vaak van plan geweest om te gaan maar steeds kwam het er niet van. Dit zou echt een superleuke en voordelige �� manier zijn om eek eertse hier rond te snuffelen en ideeën op te doen!

    ReplyDelete
  4. Dat zou leuk zijn! Ik ben nog nooit op de krea doe beurs geweest. Vaak van plan geweest om te gaan maar steeds kwam het er niet van. Dit zou echt een superleuke en voordelige �� manier zijn om eek eertse hier rond te snuffelen en ideeën op te doen!

    ReplyDelete
  5. Wat leuk, als ik ze win dan ga ik samen met mijn nichtje van 12 die ik afgelopen weekend haken heb geleerd en die nu niets liever doet dan haken. Groetjes van Annemarie

    ReplyDelete
  6. Wauw, zo ontzettend leuk! Ik ga elk jaar met mijn moeder naar de KreaDoe, maar voor dit jaar hebben we om bepaalde redenen nog geen kaartjes gekocht. Ik zou zo graag twee kaartjes winnen om haar alsnog op een dagje weg te kunnen trakteren.

    ReplyDelete
  7. Ik zou heel erg graag naar de kreadoe willen....lijkt me heerlijk om te struinen tussen en bij alle kraampjes op zoek naar leuke creatieve spulletjes......Helaas ik heb nog geen kaartje 😣

    ReplyDelete
  8. Wat leuk, ik doe ook graag mee. Ik ben de afgelopen jaren niet geweest, maar zou wel weer willen. Groetjes, Geertje

    ReplyDelete
  9. Heel heel graag doe ik mee.
    Leuk om mijn zusje mee te nemen
    Zij is 1 nov. jarig. Zou een passend kado zijn aangezien we beide heel veel knutselen. We doen van alles wat. Daarom is de Crea Doe ideaal.
    Mvgr Brigitte

    ReplyDelete
  10. Heel heel graag doe ik mee.
    Leuk om mijn zusje mee te nemen
    Zij is 1 nov. jarig. Zou een passend kado zijn aangezien we beide heel veel knutselen. We doen van alles wat. Daarom is de Crea Doe ideaal.
    Mvgr Brigitte

    ReplyDelete
  11. Oh, ja daar wil ik graag heen! Samen met mijn lieve meisje! Dagje samen kletsen, kijken en genieten!

    ReplyDelete
  12. Ik doe een poging! Het is al weer jaren geleden dat ik daar geweest ben dus het wordt weer eens tijd ;)

    ReplyDelete
  13. Ik doe heel graag mee, lijkt me weer geweldig ok daar naar toe te mogen gaan en lekker kijken bij alle kraampjes en work shops.

    ReplyDelete
  14. Ik doe echt heel erg graag mee. Het lijkt me geweldig om gezellig met mijn moeder langs alle kraampjes te struinen en nieuwe ideeën op te doen. Het lijkt me een leuk dagje weg met mijn moeder :-).
    Fijne donderdag.

    Lieve groetjes,
    Emily
    (casacreaemilia.blogspot.nl)

    ReplyDelete
  15. Nou dat lijkt me super om daar naar toe te gaan. Ben nog nooit geweest dus wie weet wordt dit mijn eerste keer. Bedankt voor deze mooie kans. Groetjes

    ReplyDelete
  16. Zou heel graag mat mijn vriendin willen gaan. Heeft nog noot een beurs bezocht.
    Zou een geweldige verrassing zijn.

    Gr.Willy

    ReplyDelete
  17. Ik doe graag mee. Ben wel toe aan een dag ontspanning en een leuk voorproefje voor mijn verjaardag.
    Groetjes Leandra

    ReplyDelete
  18. Ik zou graag meedoen met de verloting. Ze zijn dan voor mijn twee lieve dochters om ze eens even extra te verwennen. Ze hielpen mij afgelopen jaar met veel dingen omdat het voor mij niet mogelijk was. Dus je maakt met twee kaarten drie menses blij.
    Groetjes Corry

    ReplyDelete
  19. Oh ja, dat zou leuk zijn. Ik heb inderdaad nog geen kaartje. Maar wat lijkt het me leuk om daar eens rond te dolen en zoveel ideetjes opdoen. Super.

    ReplyDelete
  20. O ja, dat zou ik heel graag willen winnen. Dan ga ik samen met mijn lieve moeder.

    ReplyDelete
  21. O ja, dat zou ik heel graag willen winnen. Dan ga ik samen met mijn lieve moeder.

    ReplyDelete
  22. Oh, leuk. Daar wil ik heel graag heen! Kan ik weer een andere hobby opduikelen!

    ReplyDelete
  23. Oh, leuk. Daar wil ik heel graag heen! Kan ik weer een andere hobby opduikelen!

    ReplyDelete
  24. Ik doe graag mee voor een kansje! Heb nog geen kaartjes dus dit zou wel van pas komen...

    ReplyDelete
  25. Probeer al jaren te gaan, maar is steeds niets van gekomen dus zou leuk zijn om dit jaar wel te gaan!

    ReplyDelete
  26. Ik maak graag kans op een kaartje. Vorig jaar ben ik niet als bezoeker geweest en ik heb het gemist. Dit jaar wil ik zeker gaan samen met mijn moeder en haar vriendin. Zij voor de scrapbooking spullen en ik natuurlijk voor de wolletjes. Ik vind het heerlijk om daar rond te lopen en inspiratie op te doen. En ondanks de grote wolvoorraad thuis ga ik vast niet met lege handen naar huis. ;-)

    ReplyDelete
  27. Ik zou super graag eens naar de kreadoe gaan, die staat al een tijdje op mijn verlanglijstje. Dus als ik kaartjes win, dan 'moet' ik wel. ;-) Hihi.

    ReplyDelete
  28. Ja heerlijk, samen met mijn dochter! Verlekkerd kijken naar alle mooie materialen en maaksels.

    ReplyDelete
  29. Zeker weten dat ik mee doe met deze actie! Nu alleen nog bedenken met wie ik ga, mijn moeder of een vriendin...

    ReplyDelete
  30. Door omstandigheden twee jaar op rij niet kunnen gaan maar dit jaar staat met stip de KreaDoe op zaterdag 5 november al een tijd in m'n agenda! Waag dus graag een kans!
    Groet, Patricia

    ReplyDelete
  31. ik waag ook een kans!!!
    heerlijke beurs met zoveel leuke dingen te zien en fijn veel plek om te zitten als mijn benen niet meer willen!

    ReplyDelete
  32. Ik doe heel graag mee! Twee jaar geleden ben ik er ook geweest, en het was zooo leuk! Groetjes Inge

    ReplyDelete
  33. Wat een leuke give-away!
    Ben je er zelf ook? Dan kan ik je een keer 'in het echt' ontmoeten.
    Als ik de kaartjes win, ga ik met onze jongste dochter, ze is zo lekker creatief, dus ik denk dat ze het daar heel leuk zal vinden.
    Hartelijke groeten,
    Beppie

    ReplyDelete
  34. Ook ik wil graag een kans je wagen, ga ik gezellig met mijn creatieve naamgenootje de beurs weer onveilig maken en spullletjes inslaan voor een lange tijd,
    groetjes Marijke

    ReplyDelete
  35. Ook ik wil een gokje wagen, zou graag met een dierbaar persoon gaan die wel een uitstapje verdiend, na zoveel tegenslagen.
    Haar leven gaat niet altijd over rozen

    Liefs Klaske Xx

    ReplyDelete
  36. Wat leuk. Ik wil graag meedoen met je give-away. Groetjes, Monique

    ReplyDelete