Wednesday, March 2, 2016

Snoopy!























Viind jij Snoopy ook zo lief? Ik had er vroeger stripboeken van dus voor mij is het een beetje jeugdsentiment. Dit leuke pakket is ontworen door Kristen Rask. Ik had van haar al eerder een heel leuk haakpakket en dat boekje heb ik nog steeds. De patronen uit dat boekje waren heel helder uitgeschreven, dus ik verwacht dat dat met dit boekje weer zo zal zijn. In het pakket zit alles wat je nodig hebt. Wol, een naald, een haaknaald en vulling. Je kunt meteen aan de slag. Je kunt dit superleuke pakket hier bestellen.

Do you like Snoopy just as much as I do? I used to read comic books about Snoopy when I was younger, so this book brings back many good memories. This lovely crochet kit was designed by Kristen Raks. I had another crochet kit that she designed and I still have the booklet that came with it. The patterns in that booklet were very well written, so I expect this booklet to be just as clear. In this kit you'll find everything you need: yarn, a tapestry needle, a crochet hook and stuffing. You can start right away. You can order this cute crochet kit here.

5 comments:

  1. Jij ook een fijne zondag ;-) maar het is nog maar woensdag hoor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oeps! Een kleine vergissing in de planning :-) Ik heb het gauw weggehaald.
      Groetjes, Annemarie

      Delete
  2. Oh, wat leuk. Snoopy! Daar heb ik ook ooit stripboekjes van gelezen.

    ReplyDelete
  3. zo leuk! ik zag ze al voorbij komen de gehaakte Peanuts. Dol was ik ook op Snoopy vroeger, leuke hond! (maar beestjes haken is niet niet mijn kopje thee)

    ReplyDelete
  4. Wat ontzettend leuk!! Echt zo schattig :) Liefs Lisanne

    ReplyDelete