Sunday, October 21, 2012

KreaDoe Tickets: the winners!




























Zonder verder commentaar hierbij de winnaars van de KreaDoe toegangskaartjes! Als je hebt gewonnen, stuur me dan alsjeblieft even een mailtje en dan neem ik zo gauw mogelijk contact me je op met nadere informatie. Gefeliciteerd aan iedereen die gewonnen heeft!

So without further ado... here are the winners of the KreaDoe Craft Fair Tickets! If you won, please contact me by email and I'll contact you as soon as possible with further details. Congratulations to all who won!

- Jenneke van de blog Creaties and Stuff by Jenneke
- Monique van de blog Monique's Place
- Marion van de blog Greco-Crochet
- Karin van de blog De Merle
- Klaske van de blog KaatjeKraal
- Francien van Francien's Haakwerk
- Saskia Middel
- Nathaly van de blog Lavendel en Papaver
- Klaske van der Bij van de blog Bizzy Bee Klaske
- Tante Izzy van de blog Handmade with love by Tante Izzy
- Hippe Freubels
- Joke van de blog Lindevrouwsweb
- Ineke van de blog Inekedc
- Nancy van de blog Homemade by Nancy
- Angelique van de blog Made With Love by Angelique

18 comments:

  1. Ik wil al deze creatieve dames die naar de Kreadoe gaan heeeel veel plezier toewensen!Neem een dikke portemonnee en een grote tas mee zou ik zeggen!;-)

    groetjes
    Angeline
    www.mijnplekkie.tk

    ReplyDelete
  2. Gefeliciteerd meiden. Leuk!!!!!!

    ReplyDelete
  3. Yippieeeeeeeeee..... wat fijn, een kaartje gewonnen! Dank je wel, we gaan er een leuke dag van maken!

    ReplyDelete
  4. jemig annemarie wat gaaf, thnxxxx a lot!!☺
    lieve groet jenneke

    ReplyDelete
  5. Allemaal gefeliciteerd!
    En natuurlijk veel plezier op de beurs!

    ReplyDelete
  6. Oh, super ik heb ook een ticket gewonnen.

    Dank je wel Annemarie!

    Groetjes, Monique

    ReplyDelete
  7. Gefeliciteerd dames!!! Heel veel plezier daar!

    Fijne zondag! Dinaz ♥

    ReplyDelete
  8. Oh wat gaaf!!! Ik heb je meteen een mailtje gestuurd :))

    groetjes, Saskia
    sas--kia.blogspot.nl

    ReplyDelete
  9. Veel plezier voor iedereen. Ik kan helaas niet, anders had ik ook wel een gokje gewaagd.

    ReplyDelete
  10. Gefeliciteerd dames, jullie KreaDoe-dag kan niet meer stuk. Veel plezier!

    ReplyDelete
  11. Oh wat gaaf!!! ik ben helemaal blij!!!
    Dank je wel.

    ReplyDelete
  12. Veel plezier daar winnaars! Misschien komen we elkaar toch nog wel tegen?!

    ReplyDelete
  13. Geweldig, dank je wel!! Ik ga iemand gauw blij maken!!
    liefs, Nancy

    ReplyDelete
  14. SUPER..wat gaaf!!!...ben er zo blij mee
    ....Woehoe...dank je wel

    Liefs Klaske

    ReplyDelete
  15. owww leukkkkkkkkkkkkkkk ik ben ook een winnaarrrrrrrrrrrrrr !!
    geweldig! hardstikke bedankt annemarie!!

    ReplyDelete