Saturday, June 26, 2010

Mooie plaatjes - Nice pictures



En alweer zijn er prachtige foto's geplaatst gisteren! Iedereen bedankt! Ik vind het ontzettend leuk om via al die plaatjes op andere mooie sites terecht te komen. Volgende week is het weer Link-Your-Stuff-Day. Ik hoop dat jullie dan weer mooie dingen plaatsen.
Ondertussen ben ik aan een nieuw project begonnen. Nu de zomer op zijn best is heb ik het werken aan mijn deken even op een laag pitje gezet, want het is echt te heet om die enorme lap op mijn knieen te hebben in de brandende zon. In mijn volgende bericht zal ik wat meer laten zien van mijn laatste project. Een fijne zondag allemaal!

And again a lot of lovely pictures were uploaded yesterday! Thanks so much everyone! I really love to end up on the most beautiful sites through these pictures. Next week there will be another Link-Your-Stuff-Day. I hope you'll be posting nice pictures again then!
In the meantime I started another project. Now that summer is on its best over here, the work on my blanket has stopped for some time because it really is too hot to have this huge thing on my knees while the sun is burning. I'll show you more about my latest project in my next post. Have a great Sunday everyone!

4 comments:

  1. Hoi Annemarie, dank je wel voor je bezoekje op mijn blog. Het lijkt me mee te doen, kan ik nu nog een linkje plaatsen of moet ik tot volgende week wachten?
    Groetjes Michaja

    ReplyDelete
  2. Goedemorgen Annemarie!
    Ik vind het ook heel erg leuk om de link te plaatsen. Fantastisch om zo weer eens bij andere creatievelingen te kijken.

    Wat betreft het werken aan een deken met deze temperaturen: Ga aan een eettafel of werkblad zitten, leg je werk daar op en je hebt nergens last van. Ik werk trouwens altijd zo. Ik vind het lastig werken in een lage stoel of bank.
    Afijn, wat je ook doet, geniet van deze mooie, maar waarschijnlijk wel iets te warme dag!
    ~X~ Karin

    ReplyDelete
  3. Blij ben ik dat ik je blog ontdekt heb Annemarie!!Wat een kans geef je ons om zo bij anderen langs te komen die je anders nooit had gezien misschien........wat een leuke blogs staan erbij om te bekijken en wat een heleboel ideetjes zijn er weer in mijn hoofd gezet om ook eens te willen maken...mijn to-do list groeit..nu aleen nog een beetje meer tijd maken...vandaag is het te warm voor haast alles...maar dat blijft nooit lang hier...geniet ervan deze week...groetjes Francien.

    ReplyDelete
  4. Beautiful blog!!congratulations!!
    Tank you for you visit!!
    Golden Kisses,

    ReplyDelete